sobota, 1 lutego 2014

World of Graffic

Witamy was my!
Nasza epicka współpraca sięga nawet do grafiki xD
Po pewnym czasie piszemy dla was notkę powitalną.
Szybko nie?  xD (to był sarkazm)
To ja może zacznę.
Dum dum dum...
Imię i nazwisko: Kathy --- ( w googke+ Kathy Verdas)
Słabości: słodycze, herbatka i cola *.*
Wiek : 13 lat (niedługo 14 ^^)
Lubię: matmę (tak wiem świruska xD)
Kocham: bawić się kodami,  tworzyć grafikę , pisać opowiadania i piosenki, i kocham Jorge *.*
Aktualnie:Odwala mi po herbatce
Przepraszam was za mnie, ale po herbatce nikt ze mną nie wytrzyma, a teraz bez przeciągania oddaję głos Wiktorii
Hejka ja jestem Wiktoria :-)
Mam 13 latek a urodzinki mam 16 Listopadka xD
Uwielbiam pisać opowiadania i tworzyć grafikę. To moje dwie pasje :-D
Od 6 roku życia mieszkam w Anglii. A dokładniej w Basingstoke.
Mój ulubiony przedmiot to Angielski (u was to był by Polski)
Mam Yorkusia który nazywa się Billy :-)
A moje BFF to Becky, Chloe i Subasana.  
I to tyle o mojej nudnej osobie xD
Ekhem Kathy zakańcza posta. A teraz skoro sporo o nas wiecie pomóżcie policji nas znaleźć xD 
A tak na serio zapraszamy was do zamawiania nagłówków na naszym blogu i odwiedzania karty nabór. Do kolejnej notki. Mmmm pyszna herbatka xD.....

6 komentarzy:

  1. No witaj Kathy witaj Wiki ja chcem zamówić nagłówek i jak sięda to
    Do Kathy: Pobaw się kodami na leonyvilu.blogspot.com bo czeba tam cuś zrobić bo tam tak czarno i ponuro jest O.o
    Do was i jednej i drugiej: Chciałbym zamówić ładny nagłówek z Leonettą, Justinem Bieberem (tak wiem dziwne, ale to wymysł dziewczyny która dostała po mnie bloga) Xabianim i Diego. Jeżeli postaci za dużo to bez Diego. Nagłówek raczej taki ciemniejszy bym poprosił ale nie za ciemny. I byleby nie był różowy *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i z napisem ''En tus ojos veo el mundo de calor.
      En tus brazos descubrí yo el amor.'' tylko bez cudzysłowia

      Usuń
    2. Ja zrobię ci nagłówek :-D

      Usuń
    3. a ja pobawię się kodami hehe
      Szczuruś masz gg??
      I w końcu się odezwałeś :D

      Usuń
  2. Chciałbym zamówić ładny nagłówek z Leonettą, 1D,Fedemiła ,Germangie i obok jakaś mała dziewczynka około 3-latka.Jeżeli za dużo to bez 1D. Nagłówek ciemniejszy ale nie za ciemny.Z napisem Voy a esperar por tu amor.

    OdpowiedzUsuń
  3. A i jeszcze chciałabym żeby zrobiła go Kathy.a link do bloga :http://przyjaciele-i-vilu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń