sobota, 8 lutego 2014

[31-32] Przed państwem Carliex!

Cześć, Hola, Guten Morgen!
Carliex popisuje się językami :^
Witam was!
Cóż, możecie mnie choć trochę kojarzyć z Lion Templates oraz z Dynamite. Postanowiłam wrócić z urlopu i znów wziąć się za grafikę. Nic nowego nie mam, tylko stare badziewia ale możecie spodziewać się ode mnie więcej niespodzianek w przyszłych notkach.  Na początek chcę podziękować autorkom bloga za przyjęcie mnie tutaj, mam nadzieję że nie zawiodę waszych oczekiwań.
Pragnę również dedykować moje prace moim kochanym dziewczynkom :* (Milenie Verdas, Vilu Verdas, Zuzu,  Gabi Verdas, Magdzie - która nie mam pojęcia jak się teraz nazywa xd, oraz Kirze Verdas)


A teraz wspomnę że nie przyjmuję zamówień na szablony iż jak mówiłam już w notce na LT, myślę że nie są jeszcze gotowe by 'ujrzeć' światło dzienne.
Mam dla was sygnaturkę z Blake...









Oraz sygnaturkę Francescą - postacią z Violetty.





Przyjmuję zamówienia na:
 Nagłówki, Przerabiane zdjęcia, przekolorywanie zdjęć (może zaliczać się do przerabiane), Sygnatury, Buttony, Screenshoty (np. z piosenki), Plakaty (np. reklamowanie konkursu czy coś.)


Tą listę można również znaleźć w "kto co robi"..
Przyjmę 1-2 zamówienia.


Do zobaczenia :^



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz