czwartek, 20 lutego 2014

[91-92] Witajcie...

Witajcie. Jestem Julka i będę pokazywać wam tu swoją grafikę. Robię nagłówki, szablony sygnaturki itp. Dziś pokaże wam dwie moje prace (rzecz jasna wszystkie można pobrać). Są to szablony, które podobają mi się średnio. No, ale może wam przypadną do gustu.

 

Co ja mogę o nim powiedzieć? Nawet mi się podoba. To zdecydowanie moje kolorki, a Barbara jest śliczna <3. Może komuś się przyda ;).

 

Nie wiem czemu, ale to mój faworyt. Te delikatne kolory pasują idealnie do cery modelki (przynajmniej moim zdaniem XD).

Co o nich sądzicie? Przyjmę kilka zamówień. Mam nadzieję, że jakieś się pojawią :>. 

5 komentarzy:

  1. Autor: Daina Landris
    Hasło: Czerwona różyczka
    Adres bloga: http://magiahermiony.blogspot.com/
    Kolorystka: Takie kolory z Harrego Pottera? Ale nie ciemne. Fajny by było jasny pomarańczowy
    Opis: Chciałam szablon i nagłówek :) Znajdował by się na nim zdjęcie Hermiony, Harrego, Rona i Dracona (Malfoy)
    Kontakt:
    bulczakkasia@gmail.com
    GG : 40768824

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym również prosić o favicone?
      Np. Duże "H" w stylu Hermiony lub jej zdjęcie

      Usuń
    2. Oczywiście, że przyjmuję :>.

      Usuń
    3. Ejejeje jak mogę się z tobą skontaktować?

      Usuń
    4. A tak. Tu masz mój e-mail: gone.diana.landris@gmail.com

      Usuń