czwartek, 20 lutego 2014

[88-90] Pamiętniki wampirów




Chyba przesadziłam ze stockami xD

6 komentarzy:

  1. Hej :D Mi się tam podoba, więc dlatego chciałabym zamówić u Wiktori szablon.
    1. Link: http://eres-todo-para-mi-leonetta.blogspot.com/
    2. Kolorki: Hmm... Odcienie niebieskiego.
    3. Osoby: Martina Stoessel i Jorge Blanco (z Violetty)
    4. Zdjęcia: Tutaj pozostawiam Ci wolną rękę, ale prosiłabym o jakieś z drugiego sezonu lub z en vivo.
    5. Układ: Tradycyjnie. Nagłówek u góry, posty na dole, gadżety po lewej stronie.
    6. Napis: Todo el mundo puede amar.

    Blog jest nowy. Nie wiem, czy robicie na takie, bo nikt mi nie chce zrobić szablonu ;c

    Patrycja Brooks <3

    OdpowiedzUsuń
  2. NARESZCIE!!! :-D Tak długo czekałam na zamówienie :) Z chęcią wykonam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zamówić nagłówek:
    1. Mój blog: http://violettawgnas.blogspot.com/
    2. Kolory: Niebieski, zielony z odcieniem różu
    3. Osoby: Lodovica Comello, Martina Stossel, Ruggero Pasqareli, Xabiani Ponce de Leon, Mercedes Lambre (wszyscy z serialu Violetta)
    4. Zamówienie ma wykonać Carliex
    5. Hasło: Czerwona różyczka
    6. E-mail: viola.castilo.blog@onet.pl
    GG: 49943861

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Zapomniałam o napisie:
      7. Napis: Miłość jest jak śmierć - zawsze ma pierwszeństwa

      Usuń
  4. Mogłabyś do mojego szablonu wcisnąć jeszcze Zaca Efrona i Nine dobrev. To ważne. Prosze postaraj się.

    OdpowiedzUsuń