poniedziałek, 24 lutego 2014

[93-109] Notka tematyczna

Witajcie ! Przchodzę do was z notką tematyczną miesiąca . Co prawda to moja pierwsza i nie jestem pewna czy dobrze , ją napisałam . Przygotowałam dla was : 5 nagłówków , 1 szablon ,10 koloryzacji i jedną sygnaturę . Ok to czas pokazać wam moje prace :

Nagłówki





Szablon


Koloryzacje:





















I na koniec sygnatura :


I oto koniec moich prac . Mam nadzieję ,że się wam podobały . Oczywiście pamiętajcie o powiadomieniu nas jeżeli pobierzecie coś , a i przyjmuję zamówienia , serio nie gryzę .

Całusy i do następnej notki :*
J.V

8 komentarzy:

  1. Koloryzacje robisz w Photoshopie? Da się je wstawić do Gimpa? Jeśli tak to jak? A tak w ogóle to śliczne nagłówki. Szablon też ładny :). Tylko sygnaturka trochę duża, ale najwyraźniej tak miało być ;D.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piszę że do gimpa więc pewnie da się je wstawić do gimpa :)

      Usuń
    2. Tylko nie mam pojęcia jak. Ktoś może mi pomóc???

      Usuń
  2. Pobieram koloryzację. Zapewne wszystkie :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówki i Koloryzacje bardzo mi się podobają tylko martwi mnie ta sygnatura, jeśli w ogóle można nazwać ją sygnaturą, wygląda jak kolejny nagłówek, a sygnatura powinna być wąska i długa... W sygnaturze nadal widać tło za postacią, mogłabyś je jeszcze bardziej wygumkować. Napis '(c) Jola Verdas' bardzo rzuca się w oczy i jest zdecydowanie za wielki. Spróbuj go zmniejszyć, zaznaczyć boldem i wcisnąć koło rogu bo na środku wygląda troszeczkę odstraszająco.
    Ahhh....Wypisałam się ;p
    Ale inne prace moim zdaniem są naprawdę ładne :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha jeszcze jedno: Przepraszam, co robi mój stary nick w twojej nazwie na Google+?
    Twój brzmi...."Jola "Carly Verdas" Verdas".....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pojęcia , że miałaś taki nick ;)

      Usuń
  5. Jeszcze z 3 tyg. temu miałam Carly Verdas.... I nie życzę sobie kopiowania mojego nicku oraz nazwy Carly, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń