poniedziałek, 24 lutego 2014

{110-111} Kłam­stwo zdąży obiec pół świata, za­nim praw­da włoży buty.

Witajcie Kochani. Jak tam samopoczucie? U mnie nawet leci. Nawet. Tyle tych sprawdzianów, człowiekowi żyć nie dadzą -,-. No, ale co was tam obchodzi moje życie. Przejdźmy do grafiki XD. Mam dziś jedno zamówienie. Wiem, malutko, ale jak już mówiłam czasu wolnego nie mam zbyt dużo.


http://oi62.tinypic.com/27xq7tt.jpg


Nie jestem pewna czy o to ci chodziło z tymi postaciami :/. Jeśli jest źle, pisz a ja postaram się naprawić.

No i favicona dla ciebie:

http://hostuje.net/file.php?id=fc9bd719e0ca6cc893907eec217d2eda

Wiem, wiem. Zapewne nie o to ci chodziło :/. Przepraszam... Nie zdążyłam jej przetestować, ale mam nadzieję, że chodzi jak należy ^^. 

Piszcie co w następnej notce. Przyjmuję zamówienia.

2 komentarze:

  1. Mogłabym favinoncę z Martiną Stoessel?
    Bardzo proszę .. ;3

    Nina Verdas ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw zapoznaj się z regulaminem. Wtedy wykonam Twoje zamówienie ;).

      Usuń