poniedziałek, 3 lutego 2014

[1] Pierwsze zamówienie+szablon

 


Pobierz szablon
No i pierwsze zamówienie.
Kathy wykonała szablon :D
Coś o szablonie: Jest on dość prosty, ale mi się podoba. Cóż więcej nic nie napiszę....
Szczurek, lepiej, żeby na blogu znalazł się button, bo inaczej trup na miejscu :D 
Ja (Wiktoria) zrobiłam nagłówek :-D
Nawet mi się podoba ale miałam problem ze znalezieniem zdjęcia tego bobra co se siedzi w prawym koncie xD Znaczy zdjęć było dużo ale wszystkie albo bez koszulki z piwem albo z papierosem (bleeeee)... Ale w końcu mi się udało i myślę że dobrze wyszło :-) Mam nadzieje że tobie też się podoba Szczurku :-D
I w tym momencie oddaje głos Kathy chyba że ona nie ma nic do dodania, w takim wypadku to już koniec mojej przemowy na temat mojego jakże wspaniałego nagłówka xD Ciao ;*

A Kathy dopisze tylko...
Szczurek jeśli szablo nie będzie działał pisz na moją pocztę lub na tt
Witamy w naszej armii Gabi Verdas
Applaus proszę xD

1 komentarz:

  1. Hej, dzięki za szablon jest super. Kolega też podesłał mi szablon na Podemos, ale wasz zagości tam pierwszy :D

    OdpowiedzUsuń