piątek, 20 czerwca 2014

"Czy można oprzeć się miłości?"/Primere (Pandaaaaa)

Witajcie. Przepraszam za tak długi okres zwłoki ale musiałam się skupić na nauce i na innych szabloniarniach. Dzisiaj mam tylko 2 prace. Z tego jeden szablon i jeden nagłówek,który musi spoczywać w spokoju w pewnej notce na Szablonach na Wesoło:)
Zapraszam---->Violetta-Historia Idealna      

Szablon:


Szablon ma zaokrąglone zdjęcia w poście. Ah i jak pobierzecie aktówkę czyli Zip, to tam macie wszystko i ważną instrukcje!(Jak ktoś w ogóle pobierze XD)

Nagłówek:


Szablon pastelowy,kocham takie♥ Otóż wiem,wiem nie widać twarzy ale bardziej wolę taką sytuacje niż dziurę na nagłówku,prawda?Jest on przygotowany również na notkę do innej szabloniarni, no ale cóż :) Szablon bez stocków,pierwszy raz ;*

Przyjmuję zamówienia ♦ 
(Jeśli w ogóle będą, bo dawno mnie tu nie było choć zaglądałam cały czas)

Primere//







3 komentarze:

  1. Szablon ujdzie, ale nie jest najlepszy. Choć mało mu brakuje ;). Ale nagłówek... coś ty zrobiła z modelką? Trzeba powielić modelkę i wymazać wszystko oprócz twarzy tak by było ją widać. Oj, ten jest bardzo zły :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem rozumiem z nagłówkiem ale czy za przeproszeniem czytasz dopiski? Nie mogłam choć próbowałam a nie chciałam zmarnować mojego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam zamówienie na nagłówek.
    1. http://viola-y-ludmi.blogspot.com/
    2. Okey teraz dokładnie to przeczytaj bo trochę to będzie trudne. Na środku chciałabym wspólne zdjęcie Violetty i Ludmiła a u ich dołu napis, "magiczna przyjaźń Violetty i Ludmiły". A po boku Ludmiły u góry chciałabym takie różne małe jej zdjęcia a po drugiej stronie różne zdjęcia Violetty ale chciałabym ale=by te małe zdjęcia były w takich chmurkach, Jeśli czegoś nie rozumiesz to pisz.
    3. Primere
    4. olaw.9@o2.pl
    5. czerwona różyczka.

    OdpowiedzUsuń